آتش گرفتن تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی موجب مرگ دو زوج جوان شد

در حال حاضر، ما تمایل داریم که نه بگوییم. نه تنها تلویزیون های 8K بسیار گران هستند، بلکه هیچ محتوای 8K از طریق رسانه های پخش، پخش یا پخش بازی در دسترس نیست که خرید آن را توجیه کند.

یک تخمین محافظه‌کارانه می‌گوید که پخش و بازی در تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی تا پنج سال آینده در دسترس خواهد بود و برای مدیریت پهنای باند مورد نیاز برای پخش مداوم با کیفیت فوق‌العاده به یک اتصال اینترنتی بسیار سریع نیاز دارد.

اگر همیشه از اولین کاربران فناوری بوده‌اید، می‌خواهید در آینده سینمای خانگی خود جهشی داشته باشید و پول نقد داشته باشید، ممکن است ارزش بیشتری از تلویزیون 8K داشته باشید تا کسی که فقط می‌خواهد House of تماشا کند.

انواع پنل های OLED و QLED از یک جزء اصلی برای ایجاد تصاویر روی صفحه استفاده می کنند: منبع تغذیه، منبع نور و منبع رنگ. تفاوت های اصلی دقیقاً نحوه دریافت قدرت، نور و رنگ این پانل ها است.

یک صفحه نمایش QLED که بیشتر در مدل های سامسونگ، TCL و Hisense دیده می شود، از یک پنل LED اصلاح شده و یک صفحه نمایش “نقطه کوانتومی” برای ایجاد تصاویر استفاده می کند.

به نظر می رسد “کوانتوم” در QLED بیشتر یک اصطلاح بازاریابی جذاب باشد تا کنایه از فناوری کوانتومی واقعی، اما رنگ و جزئیات بیشتری را نسبت به یک صفحه نمایش LED معمولی به شما می دهد.

یک پنل OLED که در تلویزیون‌های ال‌جی، سونی و ویزیو یافت می‌شود، از مجموعه‌ای از لامپ‌های ال‌ای‌دی کوچک استفاده می‌کند که به‌صورت جداگانه به همراه زیرلایه‌های ارگانیک برای رنگ روشن می‌شوند.

LED های مجزا به مشکی های واقعی اجازه می دهند تا کنتراست خیره کننده ای ایجاد کنند و رنگ ها را به حالت برجسته درآورند. تولید این فناوری گران قیمت است، بنابراین تلویزیون های OLED بسیار گران هستند. اما اگر کیفیت تصویر اولویت اصلی شماست.